Przejdź do treści
Home » FAQ

FAQ

Pytania o fotografię produktową

Poniżej znajdziecie popularne pytania i odpowiedzi dotyczące fotografii produktowej.

Jak zacząć współpracę?

Pierwszym etapem jest opis produktu lub przesłanie nam amatorskich zdjęć zrobionych nawet telefonem. Następnie warto opisać oczekiwany efekt lub przesłać nam zdjęcia, które są dla Was inspiracją. Na tej podstawie robimy wycenę, po której należy dostarczyć nam produkty na sesję.

Jak długo czeka się na gotowe packshoty?

Czas realizacji zależy od ilości zdjęć i jakości jaka jest oczekiwana. Postawowie zdjęcia produktowe wykonujemy w przeciągu kilka godzin. Zazwyczaj są gotowe na następny dzień roboczy. Umieszczamy je na serwerze i wysyłamy Wam link do pobrania z chmury.

Ile zdjęć próbnych wykonujecie?

To zależy od rozpiętości asortymenty i jego zróżnicowania. Zależy nam na zobrazowaniu każdego rodzaju produktu, ale zazwyczaj jest to do pięciu zdjęć z podstawową obróbką.

Czy mogę zamówić surowe zdjęcia?

Tak, również realizujemy takie sesje. Wówczas przekazujemy fotografie w formacie RAW lub wywołane pliki zdjęciowe.

Czy można być przy sesji fotograficznej?

Tak, a nawet jest to mile widziane. Wówczas można dokonać akceptacji zdjęć już w czasie ich realizacji oraz dokonać niezbędnych korekt aranżacji czy stylizacji.

Czy można wykonać zdjęcia w naszej siedzibie?

Tak, wykonujemy zdjęcia w siedzibie u klienta, ale trzeba liczyć się z dodatkowymi kosztami dojazdu i przygotowania sprzętu, co wpłynie na wzrost ceny jednostkowej. Dlatego warto taką sesję dokładnie zaplanować, by zrealizować możliwie dużo zdjęć w ciągu jednego dnia roboczego.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, jesteśmy czynnym płatnikiem podatku VAT.

W jakiej rozdzielczości otrzymam zdjęcia i w jakim formacie?

Standardowo dostarczamy zdjęcia w formacie JPG w rozmiarze bliskim nominalnej wielości (6000x4000px) oraz w drugim rozmiarze, który jest potrzeby – np. 2500x2500px. Możemy również dostarczyć pliki PNG, TIF, PSD.

Czy można do Was wysłać produkty?

Oczywiście, że można. Godziny pracy i adres znajdziecie w zakładce „Kontakt” – są zawsze aktualne. Produkty odeślemy po zaakceptowaniu fotografii, ponieważ może zajść potrzeba powtórnego wykonania, dopasowania kolorów lub inne szczegóły, które wymagają poprawy.

Czy produkty po sesji są wciąż pełnowartościowe?

Tak, dokładamy wszelkich starań, by produkty nie zostały uszkodzone w żaden sposób. Metki w odzieżach są przyczepiane w te same miejsca lub nie są zdejmowane. Jeśli musimy zajdzie potrzeba wykonania zdjęcia produktu, który może zostać uszkodzony, to zawsze informujemy o tym naszych klientów.

Ile produktów może być na jednym zdjęciu?

Nie ma ograniczeń ilościowych, ale jeśli jest ich więcej niż jeden, to każdy produkt na zdjęciu liczony jest jako jedno ujęcie.

Powrót na stronę Główną

aerograf-fotografia-produktowa-przedmiotu-lustrzanego
Home » FAQ